Argentinie (Salta) - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu Argentinie (Salta) - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu

Argentinie (Salta)

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Esther

20 September 2012 | Argentinië, Salta

Het leuke van 3 maanden op reis zijn is dat je spontaan kunt bedenken dat je ook nog even naar Argentinie wilt. Zondag zijn we na wederom een lange reis aangekomen in Salta in Noord-Argentinie. Helaas viel de planning van onze eerste dag hier in het water, of liever gezegd in het vuur. Rondom Salta waren er bosbranden, aangewakkerd door veel wind, waardoor de hele stad plat lag. Inmiddels zijn alle bosbranden door helicopters geblust en hebben we enkele uitstapjes kunnen maken, waaronder een wandeling met een Argentijnse bioloog in het regenwoud van Reserva de Huaico. Voor degenen die het programma ¨Overleven in de wildernis¨ op Discovery Chanel kennen: de heren die zogenaamd al 4 dagen zonder eten in the middle of nowhere zitten, zitten in werkelijkheid gezellig ´s-avonds een biertje te drinken met deze bioloog.
Vandaag maken we er nog een cultureel dagje van met musea en cathedralen, om vervolgens de nachtbus te nemen naar Tupiza in Bolivia.

• 21 September 2012 - 11:07

Roos:

Wat leuk!!! Veel plezier in Bolivia, houd ons op de hoogte!

• 22 September 2012 - 13:50

Joke En Eduard:

Een onverwacht uitje argentinie? Fijn om te horen dat jullie het naar de zin hebben ,houden zo.
    Branden die kennen wij ook in portugal vlogen de helicopters ook steeds rond om te blussen.
    We zijn ook weer thuis en zijn al even wezen kijken,daar gaat alles goed even genuffeld met de katten dat vonden ze fijn dus gaan we maar een paar keer vaker.
    Groetjes van ons en een dikke knuffel van de katten.
    Veel vakantie plezier we volgen jullie

• 23 September 2012 - 21:59

Noud En Eileen:

Te gek weer zo'n reisverslag, leuk om te volgen dus vooral veel foto's uploaden! Veel plezier en geniet ervan ! Sandy toch weer op de mountainbike!

• 23 September 2012 - 22:47

Bas En Hanneke:

Super jullie verhalen, leuk om te lezen en vooral foto's te bewonderen!
    Ennuh.. Esther, al geslaagd voor je cursus sexy lopen met wandelschoenen??

GENIET!

• 23 September 2012 - 22:47

Bas En Hanneke:

Super jullie verhalen, leuk om te lezen en vooral foto's te bewonderen!
    Ennuh.. Esther, al geslaagd voor je cursus sexy lopen met wandelschoenen??

GENIET!