ZOUT (San Pedro de Atacama) - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu ZOUT (San Pedro de Atacama) - Reisverslag uit San Pedro de Atacama, Chili van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu

ZOUT (San Pedro de Atacama)

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Esther

14 September 2012 | Chili, San Pedro de Atacama

Na 5 lange reisdagen zijn we aanbeland in San Pedro, een hippiestad midden in de woestijn. Op weg naar San Pedro hebben we een treinkerkhof bezocht (de treinen roesten niet omdat het hier letterlijk nooit regent), een kunstwerk midden in de woestijn en de grootste zoutvlakte van Chili. Hier bevindt zich ook een zoutmeer waarin je blijft drijven zoals in de Dode Zee. Verder hebben we gezwommen in een oase en flamingo's gezien in het prachtige park Laguna Chaxa. En aangezien het hier 's-middags te warm is om iets te doen liggen we nu lui in een hangmat. Ober, 2 pisco sour graag ...

• 14 September 2012 - 18:40

Roos:

Super leuk om te lezen dat jullie naar jullie zin hebben! kus van Samuel voor Esse en Danny

• 15 September 2012 - 11:04

J Oke En Eduard:

P
    rachtige foto;s wij hier genieten met jullie mee Z o te zien gaat alles goed daar
    Nog heel veel plezier en we horen en zien wel weer van jullie

• 16 September 2012 - 20:21

Robert:

Gave foto's. Ziet er inderdaad droog en warm uit.

• 18 September 2012 - 15:29

Wouter:

Wat valt hier nu over te zeggen ? Toch best al wel oude hippies, hele mooie foto's en koloniaal gedrag ten opzichte van de bediening. Maar dat jullie genieten - zelfs van oude treinen als of jullie daar al niet genoeg inzitten - is wel duidelijk. Zal jullie niet lastig vallen met hoe het hier is, maar waarschijnlijk precies het tegenovergestelde als bij jullie: kou, hard werken, files etc. Liefs, Wouter