Riobamba en La Nariz del Diabolo (Alausi) - Reisverslag uit Alausí, Ecuador van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu Riobamba en La Nariz del Diabolo (Alausi) - Reisverslag uit Alausí, Ecuador van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu

Riobamba en La Nariz del Diabolo (Alausi)

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Esther

19 November 2012 | Ecuador, Alausí

Hoewel we van plan waren om minstens 3 dagen door te brengen in Riobamba, hadden we het daar na 2 dagen wel gezien. In de stad zelf is weinig te doen en in outdooractiviteiten hadden we vanwege de aanhoudende slagregens geen zin. We hebben dus maar de bus genomen naar Alausi, een klein bergdorpje en tevens startpunt van beroemde treinreis "La Nariz del Diabolo". Hoewel deze door een mooi berglandschap en langs zeer steile kliffen rijdt, viel het ons toch een beetje tegen. Misschien zijn we te verwend geraakt door alles wat we al gezien hebben.

• 27 November 2012 - 21:43

Dita:

Hallo Sandy en Esther,
    Ik weet niet of jullie verwend zijn door al hte moois dat je hebt gezien. Wel kan ik me voorstellen dat er een soort vermoeidheid optreedt waardoor je er na drie maanden anders tegenaan kijkt dan in de eerste maand. In elk geval is het een geweldige ervaring om op terug te kijken.
    Goede reis terug en Esther, tot volgende week (geloof ik) .