Tupiza - Reisverslag uit Tupiza, Bolivia van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu Tupiza - Reisverslag uit Tupiza, Bolivia van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu

Tupiza

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Esther

24 September 2012 | Bolivia, Tupiza

Na een reis van 8 uur met de nachtbus, 1,5 uur wachten bij de grens en 1,5 uur in een minibus zijn we aanbeland in Tupiza, een slaperig stadje in Zuid-Bolivia. In het stadje zelf is niet veel te beleven maar de omgeving is prachtig. We hebben een dagtrip gemaakt in een jeep met een spaanstalige (!) gids en gisteren hebben we een jeugdvoetbaltoernooi bezocht. Het is hier heel normaal om het eerste kwartier met 8 spelers te beginnen, als de rest nog niet is omgekleed. En voor alle SVD'ers die het veld in Dinxperlo maar matig vinden: breng eens een bezoekje aan een Boliviaanse voetbalclub!

• 24 September 2012 - 21:05

Willy Schuurman:

Beste Esther en Sandy,
    Ziet er goed uit daar in Zuid Amerika.
    Hoop later las ik groot ben ook een keer deze trip te maken.
    Hier op de Hagen gaat alles goed.
    SVD sprokkelt ook de puntjes binnen en zo langzamerhand begint het er aardig op te lijken.
    Vanaf 4 November komen wij Mexico verblijden met een bezoekje.
    Zou zeggen kom ff op de koffie op Isla Holbox, villas Flamingos.
    Beter een goede buur dan een verre vriend.
    Geniet van jullie vakantie , adios

• 26 September 2012 - 18:53

Udo:

Sandy & Esther een fijne dag morgen! Hoeveel jaar is het nu ook alweer?
    En maak er een pracht vakantie van.