ZAND (Coquimbo, Bahia Inglesa, Antofagasta) - Reisverslag uit Coquimbo, Chili van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu ZAND (Coquimbo, Bahia Inglesa, Antofagasta) - Reisverslag uit Coquimbo, Chili van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu

ZAND (Coquimbo, Bahia Inglesa, Antofagasta)

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Esther

10 September 2012 | Chili, Coquimbo

Na een paar rustige dagen in Santiago zijn we inmiddels aanbeland in de Atacamawoestijn. We reizen in zes dagen naar San Pedro de Atacama. Zaterdagnacht hebben we een observatorium bezocht. Omdat er weinig verlichting in deze omgeving is, kan de Melkweg met het blote oog worden gezien. Verder hebben we Mars, Saturnus, galaxies, sterrenclusters en sterrennevels gezien. Zondag hebben we een boottocht over de oceaan gemaakt, waarbij we zeeleeuwen, zeeotters, Humboldtpinguins en dolfijnen hebben gezien. Over vier dagen arriveren we in San Pedro, waar we hopen op een goede internetverbinding zodat we ook foto s kunnen plaatsen.

• 10 September 2012 - 18:31

Elly Van Liempt:

Wat een geweldige ervaring moet dat zijn geweest. De sterren zo te mogen waarnemen. En dan die bootreis.... prachtig wat een natuur! Geniet maar lekker samen.
    Nog heel veel fijne dagen met elkaar.
    Groetjes,
    Elly

• 11 September 2012 - 08:06

Robert:

Klinkt goed allemaal. Heel veel plezier. Hier in Nederland is het herfst geworden!

gr.

• 13 September 2012 - 20:46

Henri Thissen:

Goed om te horen dat jullie het leuk hebben en weer interessante dingen gezien hebben, veel plezier nog !!! groeten Henri