einde van onze droomreis - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu einde van onze droomreis - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu

einde van onze droomreis

Door: sandyesther

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Esther

30 September 2010 | Peru, Cuzco

Hoe zuur kan het zijn: onze droomreis eindigt op 30 kilometer van wat we zó graag hadden willen zien: Macchu Pichu. We hadden een mountainbiketour geboekt door de Sacred Valley, vanwaar we de volgende dag de trein zouden nemen naar Aguas Calientes, vlakbij Macchu Pichu. Een kuil in de weg besliste echter anders: Sandy sloeg met zijn fiets over de kop en dat betekent het einde van onze reis. In een kliniek in Cuzco bleek uit de röntgenfoto´s dat zijn hoofd en ribben in orde zijn, maar zijn sleutelbeen is op 2 plaatsen gebroken. We durfden een operatie ter plaatse niet aan, dus moet hij 4 weken een brace dragen en complete rust houden. Na enkele dagen van rust en veel telefoon- en papierwerk hopen we donderdag of vrijdag naar huis te kunnen vliegen.

We hopen dat deze site nog even in de lucht blijft, want we zijn nog niet klaar in Peru en Ecuador. We weten nog niet wanneer, maar deze reis wordt vervolgd ...

• 29 September 2010 - 18:05

Elly Van Liempt:

Oh wat verschrikkelijk. Ik schrik hier enorm van. Nu eerst maar hopen dat Sandy snel herstellen zal. En tja, dan maar weer naar huis... afschuwelijk op deze manier.Hopelijk kunnen jullie het nog een keer opnieuw beleven.
    Heel erg veel sterkte.
    Liefs voor beiden,
    Elly

• 30 September 2010 - 07:27

Wouter:

jeempie, dat is k... Hou het hoofd koel! we horen wel.

• 30 September 2010 - 13:46

Mieke:

JEETJE!! Wat een drama..
    Een goede terug reis en dan en SEE YOU!!
    Dikke knuffel, Mieke

• 30 September 2010 - 13:54

Mieke:

Ik ben even helemaal van slag.. Gatdarrie!!

• 30 September 2010 - 13:55

Petra, André En Neel:

Hey lieverd!

wat is dit nou voor drama-nieuws!!! Echt verschrikkelijk jammer en uiteraard mega vervelend voor Sandy ook! Hopelijk niet te veel pijn! We zijn helemaal verdrietig voor jullie! We komen snel even met een fruitmandje voorbij! Hou jullie goed en tot snel dan maar!

Liefs ons!

• 30 September 2010 - 15:42

Udo:

Dit is niet te geloven, ben je er jaren mee bezig en is het na een paar weken gedaan.
    Echt klo...
    Sandy van harter beterschap en nog bedankt voor je sms.
    Sterkte met de terug reis.

• 30 September 2010 - 19:25

Nancy:

Hallo luitjes,
    ik dacht ik ga weer eens even lezen en genieten van jullie verslagen, maar nu lees ik het drama! Ik zat echt met mijn handen voor mijn mond te lezen. Wat ontzettend jammer en een ontzettende pech!! Als jullie nog hulp van een zuster moeten hebben thuis dan laat maar weten! ;-) Vreselijk! Ik hoop dat jullie snel de reis voort kunnen zetten! Liefs en knuffels van ons.

• 01 Oktober 2010 - 07:46

Collega's Sandy:

We leven met jullie mee,
    wensen jullie allebei veel goede moed, Sandy in het bijzonder een spoedig herstel.
    Probeer inderdaad in een niet zo verre toekomst de draad van de reis weer op te pakken.
    Hartelijke groeten van ons allemaal!