Zuid Amerika deel II - Reisverslag uit Dinxperlo, Nederland van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu Zuid Amerika deel II - Reisverslag uit Dinxperlo, Nederland van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu

Zuid Amerika deel II

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Esther

28 Augustus 2012 | Nederland, Dinxperlo

wandelschoenen ... check! zonnebrand factor 50 ... check! thermo-ondergoed ... check! inentingsbewijzen ... check! Spaans woordenboek ... check! camera ... check! Wij zijn helemaal klaar voor Zuid-Amerika deel II. 4 september vertrekken we. En dit maal zijn de goden ons beter gezind ... check!

• 29 Augustus 2012 - 07:42

Stefanie:

Wat vliegt de tijd.... Staan jullie al weer op het punt jullie reis te vervolgen! Super!! Ik ben weer heel benieuwd naar jullie verhalena!

• 29 Augustus 2012 - 09:28

Elly Van Liempt:

Geweldig dat jullie deze prachtige reis nogmaals gaan maken. Een andere energie zal met jullie meegaan. Sterkte nog bij de voorbereidingen leuk dat ik je (jullie) weer kan volgen.
    Alvast een heel goed begin van reis toegewenst. Wat gaan twee jaar dan toch snel en wat is er veel gebeurd!

• 31 Augustus 2012 - 13:56

Monika: