the weary travellers (Santiago de Chile) - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu the weary travellers (Santiago de Chile) - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu

the weary travellers (Santiago de Chile)

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Esther

05 September 2012 | Chili, Santiago de Chile

Na ruim 24 uur onderweg te zijn geweest, zijn we veilig en wel aanbeland in Casa Roja, een oud koloniaal hotel in Santiago. De reis had ook iets langer kunnen duren, want we hebben op het vliegveld in Sao Paulo een record op de 3 kilometer met hindernissen gelopen om het vliegtuig te halen. Een warme douche is op dit moment dan ook geen overbodige luxe. Morgen gaan we Santiago bij daglicht bekijken en wellicht een poging ondernemen om kaartjes te krijgen voor de wedstrijd Chili tegen Colombia.

• 05 September 2012 - 08:43

Stefanie:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen... !

• 07 September 2012 - 01:47

Joke En Eduard:

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen,wij volgen jullie vanuit portugal, hier is het ook
    goed vertoeven.
    Rustig aan, alles heel houden, en niet de hooligans uithangen bij de voetbal wedstrijd.

• 10 September 2012 - 12:03

Danny:

Ga jou/jullie zeker volgen de komende tijd.
    Veel plezier en geniet er van en als je gaat fietsen vraag dan of ze fietsen met zijwieltjes hebben ;-)