Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu Cusco - Reisverslag uit Cusco, Peru van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu

Cusco

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Esther

10 Oktober 2012 | Peru, Cusco

Inmiddels zitten we al een week in Cusco. Het is aangenaam vertoeven hier, vanwege de stad zelf, het omliggende gebergte en de vele nabijgelegen Inca-sites. Bovendien verblijven we in een heerlijk hotel, Ninos. Het geld dat met de exploitatie van dit hotel wordt verdiend gaat naar het onderdak en de opleiding van straatkinderen, welke iedere ochtend tijdens ons ontbijt komen langsmarcheren. Vanavond verlaten we Cusco en nemen we de nachtbus naar Nazca.

• 10 Oktober 2012 - 19:12

Joke En Edu:

Al vijf weken onderweg wat gaat de tijd,hier is het op het moment ook goed vertoeven mooi herfst weer.
    We volgen jullie en een heleboel vragen hoe het met jullie gaat.
    We verwijzen hun dan naar de side om jullie te volgen en de mooie foto,s te bekijken.
    Hier is alles prima en we wensen jullie nog fijne dagen en mooie plaatjes daar kunnen we hier dan ook weer van genieten

gr van ons