Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu

Lima

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Esther

23 Oktober 2012 | Peru, Lima

Ondanks verhalen dat Lima gevaarlijk, druk en vies zou zijn, hebben we hier bijna een week doorgebracht. We hebben vele musea gezien, een groot deel van de stad met de bus verkend en we hebben eindelijk een Zuid-amerikaanse voetbalwedstrijd gezien. Universitario Lima - Cienciao Cusco: 1-1, niveau laag, geluidsniveau hoog. Dat laatste geldt overigens voor de hele stad, niet in de laatste plaats omdat een claxon hier het belangrijkste onderdeel van een auto is. Verder ging het geplande paragliden helaas niet door wegens gebrek aan wind. Balen!

• 23 Oktober 2012 - 16:40

Alexandra & Karin:

Hoi Esther en Sandy,

Fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Wij lezen jullie verhalen trouw, maar genieten vooral van de prachtige foto's! Geniet er van, Gerard heeft alles onder controle hier. wat natuurlijk niet betekent dat je vervangbaar bent ;) In het nieuwe pand is het wennen!

Enjoy en tot snel,

Groetjes,

Alexandra & Karin

• 23 Oktober 2012 - 19:17

Joke En Edu:

Hallo hier nog maar even een reactie op jullie verslag en de mooie foto,s.
    Het is fijn om te lezen dat jullie het zo naar de zin hebben.
    Haal aub niet van die gevaarlijke dingen uit we willen jullie wel weer graag heel terug.
    Nog veel plezier poot van willem en een van johan .
    Gr ma en pa

• 26 Oktober 2012 - 17:43

Willy Schuurman:

Beste Esther en Sandy,
    Wat een geweldige trip!!
    Volgende week kunnen jullie en bakkie doen op Isla Holbox Mexico.
    Op dit moment raast de orkaan , jawel Sandy over het Caribisch gebied!
    Geniet maar van jullie mooie reis, en neem maar wat goede voetballertjes mee, we kunnen er hier in Dinxperlo nog wel wat gebruiken. Wellicht gaat het vanaf 27 November de goede kant op ! Op De hagen is het lekker rustig, dus wat ons betreft..............
    Groeten uit Dinxperlo.