Jungle (Rurrenabaque) - Reisverslag uit Rurrenabaque, Bolivia van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu Jungle (Rurrenabaque) - Reisverslag uit Rurrenabaque, Bolivia van Sandy en Esther Schreur - WaarBenJij.nu

Jungle (Rurrenabaque)

Blijf op de hoogte en volg Sandy en Esther

04 Oktober 2012 | Bolivia, Rurrenabaque

Vanwege roadblocks en serieuze rellen in verband met mijnwerkersstakingen in La Paz besloten we met het vliegtuig naar de jungle van Rurrenabaque te gaan. Eenmaal in het vliegtuig wensten we echter dat we in een roadblock zaten, want we bleken in het vliegtuig van de Boliviaanse Beernd van ' n Drek te zijn gestapt. Na 3 kwartier billen knijpen zijn we geland in een weiland vlakbij het rustige Rurrenabaque. We hebben ons tempo aangepast aan de klamme hitte en hebben een tocht over de prachtige Rio Beni en door de jungle gemaakt. We hebben wilde varkens, herten, diverse soorten ara's, vleermuizen, kolibri's, heel veel apen en vreemde vogels gezien. En na wederom 3 kwartier billen knijpen in het vliegtuig hebben we Bolivia achter ons gelaten en zijn we klaar voor Cuzco deel 2.

• 04 Oktober 2012 - 18:55

Elly Van Liempt:

Hartstikke spannend! Hoop dat jullie ondanks de samengeknepen billen toch lekker genieten van deze prachtige reis. Het landschap zal geweldig zijn. De onherbergzame streken, de dieren in het wild, hier kun je je zoiets niet voorstellen.
    Een hartelijke groet vanuit een herfstachtig Nederland,
    Elly

• 04 Oktober 2012 - 19:46

Joke En Eduard:

Prachtige foto,s het was maar goed dat jullie niet bij beernd van drek in zaten die is er niet meer. Maar alle gekheid op een stokje ik geloof zeker dat jullie niet op je gemak in dat ding zaten.
    Zo te horen en te zien hebben jullie het wel naar de zin,lijkt me prachtig al die dieren die daar zo te
    bewonderen zijn.
    Wehebben hier regen en nog eens regen ,maar je moet het beste er maar van maken.
    Jullie moeten de groetjes hebben van de twee dames en ze wensen jullie nog een fijne vacantie.
    Geniet